.
صفحه اصلي آرشيو جستجو پيوند ها تماس با ما
 
آخرین عناوین
تصویر تبلیغات گسترده یک فروشگاه در نوشهر برای خواننده لس‌ آنجلسی | صدور مجوز ساخت مجتمع تجاری به نام خواننده لس آنجلسی
تبلیغات گسترده یک فروشگاه لوازم خانگی برای خواننده لس‌آنجلس در ساحل توسکاتک مازندران که بهترین نقطه شهر است خبرساز شده است.

خواننده لس آنجلسی در نوشهر غوغا بپا کرد

 

به گزارش شمال نیوز، بیش از دو سه سال است که تبلیغات گسترده و بنر‌های متعددی از این خواننده به نام «مهرداد نیویورک» در ساحل توسکاتک نصب شده است. از قرار معلوم مجوز ساخت مجتمع تجاری به اسم این خواننده صادر شده است.

 

بابک شمس‌ ناتری رئیس اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی نوشهر درباره این موضوع اظهار کرد: یکبار همین چند وقت پیش این بنر‌ها جمع شده بود؛ البته این‌ها سازه‌های تبلیغاتی نیستند و مرتبط با همان مجتمع است.

 

وی با بیان اینکه طبق قانون تمام واحد‌های صنفی برای نامگذاری به سامانه سردرب مراجعه کنند و تأییدیه نام واحد صنفی را بگیرند و گفت: در گذشته هم توسط نهاد‌های ذیربط درباره جمع‌آوری تابلو‌های تبلیغاتی که فاقد تاییدیه نام است به وی تذکر داده شده و این مسئله مجددا پیگیری و براساس قانون اقدام می‌شود.

 

تصویر تبلیغات گسترده یک فروشگاه در نوشهر برای خواننده لس‌ آنجلسی | مجوز ساخت یک مجتمع تجاری به نام خواننده صادر شده است | واکنش ارشاد، شهردار و بخشدار ؛ پیگیری می‌کنیم

 

محمد اصغرنژاد سرپرست شهرداری نوشهر درباره تبلیغات با این محتوی در محدوده شهرستان نوشهر و نقش شهرداری نیز گفت: این منطقه در حوزه شهرداری نوشهر نیست، منطقه توسکاتک زیر نظر بخشداری است و باید از بخشداری پیگیر این موضوع شوید.

 

یزدان کرد بخشدار بخش مرکزی نوشهر در حوزه سی‌سنگان نیز درباره تبلیغات برای خواننده لس‌آنجلسی گفت: بار‌ها به مالک این مجتمع تذکر داده شده است، از طریق بخشدار و نهاد‌های مرتبط پیگیر شدیم و یک بار بنر‌ها را پایین آوردیم.

 

وی افزود: یکبار بنر‌هایی که با عنوان مهرداد نیویورک بود را جمع‌آوری کردیم و با عنوان مهرداد سی‌سنگان مجدد نصب کرد که این هم تخلف بود و نباید نصب می‌شد، پیگیر خواهیم شد و قطعا بنر‌های این خواننده را جمع‌آوری می‌کنیم.


ایمیل مستقیم :‌ info@shomalnews.com
شماره پیامک : 5000592323
 
working();

ارسال نظر :
پاسخ به :





نام : پست الکترونیک :
حاصل عبارت روبرو را وارد نمایید :
 
working();

« صفحه اصلي | درباره ما | آرشيو | جستجو | پيوند ها | تماس با ما »
هرگونه نقل و نشر مطالب با ذكر نام شمال نيوز آزاد مي باشد

سامانه آموزش آنلاین ویندی
Page created in 0.236 seconds.